REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GLAMFACTOR.PL


Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy www.glamfactor.pl jest firma:


La Lisa Magdalena Tutak 
ul. Baryczna 2
63-400 Wysocko Wielkie
NIP 622-27-84-092



I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu sklepu przed złożeniem zamówienia.

2. Zamówienia w sklepie mogą składać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

3. Za Sprzedawcę uważa się: La Lisa Magdalena Tutak , ul. Baryczna 2, 63-400 Wysocko Wielkie,
NIP 622-27-84-092.

4. Za Klienta uważa się osobę fizyczną, która zawarła lub jest w trakcie zawierania Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą,

5. Za dzień roboczy uznaje się jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

6. Zamówienia w sklepie internetowym można dokonać poprzez:
a. Zarejestrowanie konta
b. Bez konieczności rejestrowania konta
W wyżej wymienionych przypadkach w celu złożenia zamówienia, niezbędne jest uzupełnienie
formularza zakupu.

7. Uzupełnienie formularza zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego www.glamfactor.pl oraz zawarciem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

8. Ceny produktów zamieszczone na stronie sklepu internetowego wyrażone są w walucie polskiej, są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT – odpowiednio w wysokości 23% lub 8%. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki (kosztów dostawy).

9. Kolorystyka poszczególnych produktów przedstawionych na stronie naszego sklepu może minimalnie odbiegać od rzeczywistych kolorów danych towarów w związku z indywidualnymi ustawieniami Państwa monitora. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewielkie różnice w odcieniach naszych produktów, a reklamacje nie będą rozpatrywane z winy naszej firmy.

10. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć do Klienta towar nie zawierający widocznych wad.

11. Wszystkie zdjęcia zawarte na stronie sklepu internetowego glamfactor.pl są własnością Sprzedającego, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie ich bez jego zgody i wiedzy.

12. Do każdego zakupionego towaru dołączany jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.



II. Konto Klienta

1. W celu zarejestrowania konta należy wypełnić formularz rejestracyjny danymi personalnymi oraz kontaktowymi. Każde zarejestrowane konto zawiera e-mail oraz indywidualne hasło nadane przez Klienta. Zabronione jest podawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym.

2. Założenie konta jest darmowe oraz nieobowiązkowe.

3. Celem rejestracji konta jest pozyskanie przez Sprzedawcę danych potrzebnych do zrealizowania zamówienia, ułatwienia kontaktu z Klientem oraz usprawnienia przebiegu składania ewentualnych kolejnych zamówień przez Klienta.

4. Klient wysyłając wypełniony formularz rejestracyjny, tym samym oświadcza, że zapoznał się w warunkami zawartymi w poniższym regulaminie i akceptuje je.

5. Po zarejestrowaniu konta Klient posiada wgląd w swoje dane osobowe oraz możliwość ich modyfikacji przy pomocy zakładki „Moje konto”.

6. Poprzez zarejestrowanie konta Klient uzyskuje dostęp do następujących opcji: przeglądanie historii zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji jest bieżące zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, otrzymywanie newsletterów oraz ofert promocyjnych od partnerów www.glamfactor.pl .

7. Klient może zalogować się do sklepu internetowego www.glamfactor.pl przy pomocy e-maila oraz hasła podanego podczas rejestracji konta.



III. Składanie zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.glamfactor.pl .

2. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne dodatkowe informacje oraz liczbę sztuk zamawianych przedmiotów.

4. Po dokonaniu wyboru przez Klienta danego produktu, należy wybrać opcję „Do koszyka”. Produkt zostaje następnie przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po wybraniu ikony koszyka na pasku u góry strony. Koszyk zawiera produkty wybrane wcześniej przez Klienta oraz informację dotyczącą całkowitej kwoty zamówienia.

5. W trakcie kompletowania zamówienia Klient ma możliwość przeglądania oraz edytowania przedmiotów zawartych w koszyku, czyli dodawania bądź usuwania wybranych wcześniej produktów oraz zmiany ich ilości.

6. W momencie skompletowania oraz gotowości do złożenia zamówienia należy skorzystać z opcji „Do kasy” znajdującej się po prawej stronie paska, u góry strony. Następnie należy wybrać odpowiednią metodę wysyłki, metodę płatności oraz podać dane personalne, kontaktowe, adres dostawy potrzebny do zrealizowania zamówienia( tylko w przypadku braku posiadania konta przez Klienta) i ewentualne dane do faktury. Klient ma również możliwość dodania komentarza do bieżącego zamówienia ( nieobowiązkowe).

7. W celu zakończenia i złożenia zamówienia należy skorzystać z opcji „ Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, uprzednio akceptując warunki poniższego Regulaminu sklepu (wymagana akceptacja w celu realizacji zamówienia). Wybranie ww. opcji oznacza zawarcie umowy kupna-sprzedaży na przedmioty objęte zamówieniem między Klientem a Sprzedawcą. Jednocześnie Klient akceptuję ofertę zgodnie z zamieszczonym opisem oraz podaną ceną produktu.

8. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień.

9. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych przy składaniu zamówienia, przesłany zostanie e-mail zawierający podsumowanie oraz potwierdzenie złożonego zamówienia.

10. W przeciągu 24 godzin (dni robocze) od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego weryfikacja, w ramach której ustalane są szczegóły dostarczenia przesyłki, o której informujemy poprzez pocztę e-mail.

11. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.



IV. Realizacja zamówienia

1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego potwierdzeniu – w przypadku przesyłki opłacanej za pobraniem. W przypadku płatności online ( przy pomocy portalu przelewy24.pl lub tradycyjnego przelewu) – po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Sprzedającego ( podane na stronie sklepu internetowego www.glamfactor.pl). Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.

2. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym po dniach wolnych od pracy, w których zamówienie zostało złożone.

3. W sytuacji niemożności zrealizowania zamówienia, z powodu brakującego produktu będącym elementem składowym zamówienia, Klient otrzyma informację o tej niedogodności. Za zgodą Klienta dane zamówienia może być zrealizowane bez brakującego produktu. W pozostałych przypadkach zamówienie jest anulowane, a gdy Klient dokonał przedpłaty- całość otrzymanej zapłaty zostaje zwrócona Klientowi.

4. W przypadku błędnie, nieprawdziwie bądź niekompletnie wypełnionego kwestionariusza, zamówienia nie będą realizowane.



V. Płatność i dostawa zamówienia

1. Klienci mają możliwość dokonania płatności za złożone zamówienie poprzez wybranie jednej z poniższych opcji płatności:

Płatność za pobraniem kurierem ( kartą lub gotówką, przy odbiorze przesyłki)
Płatność online ( przelewem) przy pomocy platformy przelewy24.pl z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), 
Płatność online ( przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedającego)

Dane do przelewu:
La Lisa Magdalena Tutak 
ul. Baryczna 2
63-400 Wysocko Wielkie
Bank Zachodni WBK numer konta : 10 1090 1160 0000 0001 3018 4004
Płatności online są dokonywane zgodnie z regulaminami i cennikami poszczególnych operatorów.

2. W przypadku wybrania przez Klienta płatności online( płatności przelewem, elektronicznych lub kartą płatniczą) Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu ww. terminu zamówienie nie zostaje zrealizowane (anulowane).

3. Nie ma możliwości odbioru osobistego złożonego zamówienia.

4. Przesyłki dostarczone są przy pomocy firmy kurierskiej GLS z centralą w Warszawie

5. Koszty wysyłki zamówienia na terenie kraju (Polska) wynoszą następująco:
Kurier GLS- płatność po przedpłacie na konto- 12,00zł (brutto) (Czas dostawy: 1-2 dni robocze od dnia nadania przesyłki)

Kurier GLS- płatność za pobraniem ( przy odbiorze) 15,00 zł (brutto)
(Czas dostawy: 1-2 dni robocze od dnia nadania przesyłki)

Kurier GLS- przy zamówieniu za minimum 300 zł- darmowa dostawa
(Czas dostawy: 1-2 dni robocze od dnia nadania przesyłki)


6. Wysyłki zagraniczne odbywają się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD - koszty dostawy ustalane indywidualnie w zależności od wagi przesyłki oraz kraju docelowego.

7. W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze sklepem przed złożeniem zamówienia ( dane kontaktowe na pasku, na dole strony sklepu).



VI. Reklamacja i zwroty- odstąpienie od umowy

1. Klient ma prawo do dokonania zwrotu lub wymiany zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

2. Warunkiem uwzględnienia zwrotu lub reklamacji jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na piśmie – można to zrobić na przykład przez wydrukowanie i wypełnienie odpowiedniego formularza reklamacyjnego lub zwrotu, dostępnego w serwisie Sklepu internetowego w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE. Zwroty i reklamację należy przesyłać na adres:
La Lisa Magdalena Tutak 
ul. Baryczna 2
63-400 Wysocko Wielkie
Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu lub reklamacji, paragon oraz numer konta bankowego.
3. Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru nie później niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Sklepowi Internetowemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien być kompletny, nienaruszony, z oryginalnymi metkami, bez znamion używania. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Zwroty paczek wysyłane do Sprzedającego z opłatą za pobraniem, do paczkomatu lub punktów odbioru nie będą przyjmowane.

4. Klient ma prawo zareklamować każdy produkt zakupiony w Sklepie Internetowym GlamFactor (www.glamfactor.pl) z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową.

5. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim przypadku Sklep Internetowy ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

6. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot zapłaconej przez Klienta ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty odbioru przez Sklep Internetowy wypełnionego formularza odstąpieniu od umowy, poprzez przelew bankowy na konto Klienta podany w formularzu. Sklep zwraca Klientowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru tylko do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich wpłynięcia. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na zgodny z zamówieniem, a koszty przesyłek ponosi Sklep Internetowy GlamFactor. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru będzie niemożliwa, Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość wpłaconej kwoty obejmującej także koszty dostawy do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie. Sklep Internetowy może zaoferować Klientowi inny produkt w zamian za zwrócony towar. W powyższym przypadku to Klient dokonuje wyboru pomiędzy zwrotem wpłaconej kwoty, a otrzymaniem innego produktu w zamian za zwrócony towar.

8. Sprzedający ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do czasu otrzymania produktu zakupionego na stronie Sklepu Internetowego GlamFactor.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

10. W przypadku zauważonych przez Klienta braków w przesyłce prosimy o informacje zwrotną do Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu odebrania przesyłki od doręczyciela ( kuriera). Dane kontaktowe podane na stronie sklepu www.glamfactor.pl .



VII. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego www.glamfactor.pl jest La Lisa Magdalena Tutak z siedzibą w Wysocku Wielkim (63-400) ul. Baryczna 2.

2. Zakładając konto w Sklepie Internetowym GlamFactor ( dokonując rejestracji konta) lub składając zamówienie bez rejestracji Klient podaje dobrowolnie dane osobowe oraz kontaktowe, które są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych w sposób uniemożliwiający dostęp do nich nieuprawnionych osób trzecich oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), zwanego jako RODO (Dz. Urz. UE L 119, s.1) oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

3. Zgodnie ze wspomnianym rozporządzenie zwanym RODO, Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz zażądania usunięcia swoich danych osobowych przez Sprzedającego.

4. Klient wysyłając formularz rejestracyjny lub formularz zamówienia tym samym oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, przez Sklep Internetowy www.glamfactor.pl , potrzebnych do zrealizowania złożonego zamówienia.



VIII. Postanowienia końcowe

1. Sklep internetowy GlamFactor zobowiązuje się, iż w przypadku zaistnienia jakichkolwiek sporów dotyczących treści postanowień niniejszego Regulaminu i zawartych w oparciu o Regulamin umów lub ich realizacji, w pierwszej kolejności podejmą działania zmierzające do ich polubownego rozwiązania, w szczególności poprzez wszczęcie stosownych negocjacji.

2. W sprawach nieobjętych w poniższym regulaminie obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego , w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o warunkach sprzedaży konsumenckiej, zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) , Ustawy o ochronie niektórych praw konsumenta i poniesienia odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez niebezpieczny produkt (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).

3. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia co do sposobu rozwiązania sporu, o którym mowa w pkt. 1 działu VIII, spory będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.

4. Poniższy regulamin obowiązuje od dnia 26.06.2018r.


Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Przy zamówieniu za minimum 300 zł

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot

Zawsze możesz zwrócić zakupione produkty

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z Regulaminem